مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 02:502020-05-22سياسي

همراهی کشورها اسراییل را با هزینه کمتری فراری می دهد


مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه، با بیان اینکه امروز باید به اقتدار داخلی برسیم تا شاهد نابودی اسراییل باشیم، گفت: برای اینکه پیش بینی محو اسراییل تا 25 سال آینده زودتر محقق شود، - ایسنا/گیلان مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه، با بیان اینکه امروز باید به اقتدار داخلی برسیم تا شاهد نابودی اسراییل باشیم، گفت: برای اینکه پیش بینی محو اسراییل تا 25 سال آینده زودتر محقق شود، نیازمند همراه کردن دیگر کشورها با خود هستیم تا با هزینه کمتری اسراییل را فراری دهیم.

سردار محمدعلی حق بین در گفت وگو با ایسنا، مسئله فلسطین را مصداق جنایت علیه انسانیت دانست و اظهار کرد: خداوند میدان را برای نیکوکاران و گناهکاران باز می گذارد، اما اتوبان گناه بسته است و بن بست دارد و لذا عقل سلیم درک می کند که جنایت جنایکاران روزی محکوم به شکست است.

وی با بیان اینکه بشر می داند ظلم پایدار نیست، افزود: کسانی که در راه حفظ دین خونشان به ناحق بر زمین ریخته می شود و کسانی که با مقاومت راه دین داری را تسهیل می کنند، دست به دست هم می دهند و کار را برای جنایتکاران سخت می کنند.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، راه شهدا را راه استقامت و مقاومت دانست و تصریح کرد: به برکت خون شهدا حق مظلومان از ظالمان گرفته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی کشورها اسراییل را با هزینه کمتری فراری می دهد

همراهی کشورها اسراییل را با هزینه کمتری فراری می دهد